---

مقالات برق و مکانیک

---

مباني طراحي سايت
­
امروزه داشتن وب سايت براي شركتها ، سازمان ها و موسسات يك نياز نيست بلكه ضرورت است . در عصر ارتباطات، اينترنت و صفحات وب از جمله مهمترين ابزارهاي ارتباطي انسان در هزاره سوم به شمار مي آيند. گستردگي و سرعت دسترسي به اطلاعات يك وب سايت و توليد و نشر اطلاعات در كوتاهترين زمان از مهمترين ويژگيهاي يك وب سايت مي باشد. اين ويژگي در يك وب سايت حرفه اي كه تمامي استانداردهاي طراحي سايت و بهينه سازي وب را رعايت كرده بيشتر نمود پيدا مي كند و اين امر باعث شده تا در بين سايت ها رقابتي در جهت بهتر ديده شدن صورت بپذيرد. اين ديده شده و جذب مخاطب و يا به اصطلاح ايجاد ترافيك سايت مستلزم يك تيم طراحي سايت حرفه اي و خبره بوده تا دانش طراحي وب سايت و سئو بهينه سازي وب را بداند تا در هنگام طراحي ، سايتي حرفه اي و كاربرپسند را توليد نمايد.
­
طراحي سايت به پيشرو رايانه

­

دلايل استفاده از طراحي سايت

مديران در عصر حاضر و در دنياي اينترنت و تجارت الكترونيك براي گسترش كسب و كار خود و فروش بيشتر محصولات بدنبال ديده شدن و تبليغات هستند . تبليغات محيطي و بازاريابي رو در رو در تجارت هاي امروزي كه بر پايه اينترنت و دنياي مجازي مي باشد شيوه اي سنتي يا به نوعي منسوخ شده مي باشد. براي حل اين مساله ، وب سايت راه حلي مناسب براي مديران صاحب كسب و كار مي باشد.

­

وب سايت ها صفحات پويا و ويتريني شبانه روزي و 24 ساعته هستند كه بدون هزينه زياد جهت ساخت و نگهداري ، حجم بسيار بزرگ و غيرقابل باوري از كاربران و مشتريان را براي شما آورده و تبليغات شما را به بهترين حالت و در تمام زمان ها انجام مي دهد. وب سايت ها انواع مختلفي را دارا مي باشند كه نوعي از آنها ثابت بوده و جنبه اطلاع رساني را دارند كه به اين دسته از وب سايت ها ، سايت استاتيك گفته مي شود . نوع ديگر و مدل هوشمندتر آن وب سايت دايناميك بوده كه قابليت تغيير و واكنش به هر كاربر را دارند. اين بدين معناست كه وب سايت به ازاي هر درخواستي كه مشتري ارسال مي كند پاسخي مطابق آن را برگردانده كه همين روند باعث پويايي و ارتباط بين سايت و كاربر مي شود، نوع ديگري از وب سايت نقش كليدي در سازمان و يا شركت را داشته و پل ارتباطي بين مشتري، سازمان، پرتال خبري، اتوماسيون اداري و بازاريابي اينترنتي را دارا مي باشد، چنين وب سايتي در صورت طراحي مناسب مي تواند باعث رشد فروش، كيفيت سرويس دهي و بالا رفتن راندمان شركت گردد.

­

پويايي و انعطاف وب سايت به اندازه اي است كه مي توان از آنها حتي بعنوان ويترين مناسبي براي فروش محصولات استفاده كرد و يا به اصطلاح فروشگاه اينترنتي را راه اندازي نمود كه در آن بدون محدوديت فضا و مكان محصولات خود را دسته بندي كرده و به فروش رساند.
تيم طراحي شركت به سامان پيشرو رايانه در امر طراحي وب سايت ،سئو و بهينه سازي وب سايت و فروشگاه اينترنتي و طراحي پرتال خبري پيشرو بوده و با بهره گيري از متخصصين باتجربه و كارآزموده خود و با استفاده از آخرين و بروزترين تكنولوژي هاي طراحي وب سايت و بهينه سازي وب اين هدف را در سر مي پروراند تا در مسير پرتلاطم و پر فراز و نشيب تبليغات و تجارت الكترونيك اين ماموريت را بخوبي انجام داده و همراه مديران نوانديش و كارآفرين باشد.

­

روال طراحي سايت

گام اول : جمع آوري اطلاعات و بررسي نياز مشتري

گام اول در روال طراحي وب سايت دريافت اطلاعات و ايده مشتري مي باشد . ايده اي كه مشتري در ذهن پرورانده تا بتواند از طريق بستري به نام سايت به ان برسد. اين گام مهمترين مرحله در موفقيت مشتري در كسب و كار خود مي باشد زيرا پايه و اساس سايت از همين لطلاعات ساخته خواهد شد.

گام دوم : ارايه مشاوره و پيشنهاد فني رايگان به پيشرو

گام دوم مشاوره رايگان متخصصيت وب و طراحي سايت شركت به پيشرو مي باشد. متخصصين ما با آناليز اطلاعات دريافتي مشتري و در نظر گرفتن مخاطبين آن نقشه سايت را كشيده و ارايه مي دهد . اين گام مستلزم تجربه تيم آناليز بوده كه تيم تحليل گر و آناليز پيشرو در اين امر پيشرو و پيشتاز مي باشد.

گام سوم : طراحي پوسته و رابط گرافيكي سايت

گام سوم و گامي كه مي تواند ترافيك سايت را تامين و تضمين كند رابط گرافيكي يا همان ظاهر سايت مي باشد. اين فرآيند با در نظرگرفتن موضوعات مرتبط با روانشناسي رنگها ، روانشناسي جنسيت ها ، توازن اجزاي سايت و بهينه سازي وب سايت به مشتري ارائه مي گردد.

گام چهارم : پياده سازي و توسعه

Document مشتري كه حاصل جمع بندي سه گام قبل مي باشد تحويل تيم فني و برنامه نويسي داده مي شود. اين تيم با زمانبندي اعلام شده پروژه را آماده و تحويل واحد تست مي دهند.

گام پنجم : تست و تحويل

سايت طراحي شده از تيم فني به تيم تست رفته و بعد از تست آن تحويل مشتري داده شده و راه اندازي مي شود.

گام ششم : نگهداري و بهينه سازي

بعد از راه اندازي سايت نوبت به معرفي آن به كاربران و مخاطبان مي باشد . فرآيند معرفي كه شامل يك سري از تكنيك هاي سئو از قبيل : ثبت نام در موتورهاي جستجوگر ، بهينه سازي وب سايت ، مديريت كلمات كليدي ، مديريت عناوين سايت و موارد ديگر مي باشد در اين گام صورت مي پذيرد.


­

­
نكاتي كليدي و مهم پيرامون سئو
­

سئو بهينه سازي سايت

در اين مقاله سعي شده نكاتي كليدي و مهم پيرامون سئو ذكر گرديده و توضيح كوتاهي پيرامون چگونگي انجام هر روش داده شود:

1- بهينه سازي ساختار سايت: موتورهاي جستجو براي مواردي مانند سرعت لود بالاي سايت، به روز بودن مطالب، كپي نبودن مطالب و توزيع مناسب كلمات كليدي مدنظر در مطالب سايت اهميت زيادي قائل مي‌باشند. استفاده بيش از حد از كدهاي جاوا اسكريپت يا عكس‌ها و فايلهاي گرافيكي سنگين در سايت و يا نداشتن كلمه كليدي مناسب در تگ "keyword" از جمله نكات منفي سايت نزد موتور جستجوگر مي‌باشند.


2- افزايش بازديد روزانه از سايت: هر قدر بازديد از سايت بيشتر باشد ارزش آن نزد موتور جستجو بالاتر مي‌رود. علاوه بر تعداد بازديدكننده، زماني كه هر بازديد كننده در سايت مي‌گذراند و نيز تعداد بازديدكننده يكتايي كه در روز مجدد به سايت سر ميزنند نيز از اهميت بالايي برخوردار مي‌باشد.


3- لينك سازي: يكي از مهمترين عوامل بالا بودن رتبه يك سايت در موتور جستجو با يك كلمه كليدي، تعداد لينكي است كه از سايتهاي مختلف با استفاده از آن كلمه كليدي به سايت مورد نظر ايجاد شده است. بهتر است كلمه كليدي مورد نظر ما داخل يك متن مرتبط قرار داشته باشد و به صفحه‌اي از سايت كه پيرامون آن كلمه مطالبي وجود دارد لينك شود.


4- افزايش ورودي گوگل: هر چه جستجوگران يك كلمه كليدي بيشتر روي سايت مورد نظر ما كليك كرده و وارد آن شوند، ارزش آن سايت از نظر موتور جستجوگر بالاتر مي‌رود. از نظر موتور جستجوگر كاربران اينترنتي در هنگام جستجو روي ركوردي كليك ميكنند كه به موضوع مدنظرشان نزديك‌تر باشد. بنابراين در دفعات بعدي جستجو آن سايت را بالاتر از سايت‌هاي ديگر نشان خواهد داد.

 

پخش مویرگی و ارتباط با مشتریان

دو روش عمده پخش مويرگي به صورت زير مي باشد: روش ثبت سفارش (فروش سرد) اين روش مناسب شركتهايي است كه پيش از ارسال كالا توافقات لازم را با خريدار انجام داده و مقدار كالاي فروخته شده و رقم آن را مشخص و ثبت سفارش مي نمايند. به عنوان نمونه مي توان شركت هاي پخش لوازم آرايشي و بهداشتي را نام برد. اين روش از ثبت سفارش مشتري در سيستم يا ثبت سفارش آنلاين آغاز مي گردد و در نهايت با تسويه فاكتور مشتري و گزارشات مربوط به اين روش به پايان ميرسد. پورسانت ويزيتور مربوطه با توجه به تعداد فاكتورهاي فروش سفارشات ثبت شده توسط آن ويزيتور يا نوع كالاهاي فروخته شده توسط او محاسبه و پرداخت مي گردد. روش مبتني بر بازاريابي لحظه اي محصولات توسط رانندگان (فروش گرم يا Hot sale) : اين روش مناسب شركتهايي است كه در زمان تحويل كالا مقدار قطعي فروش را مشخص مي نمايند. به عنوان نمونه مي توان شركت هاي نرم افزار پخش مواد غذايي را نام برد. در اين سيستم به هر يك از عوامل پخش در هر مسير، مقداري از كالا كه به صورت تقريبي برآورد شده است داده ميشود، سپس مسير پخش هريك از عوامل مشخص شده و عامل فروش، در همان محل فروش توافق لازم را صورت داده و كالاي مورد نياز خريدار را تحويل ميدهد. جهت تحويل كالا و ارايه فاكتور روشهاي گوناگوني وجوود دارد كه در سيستم پيشرو براي همه اين روشها راهكار پيش‌بيني شده است. محاسبه پورسانت هر ويزيتور با توجه به فاكتورهاي فروش آورده شده توسط آن ويزيتور تعيين و پرداخت مي‌گردد. از مزاياي عمده نرم افزار پخش مويرگي پيشرو ميتوان به موارد زير اشاره نمود: كاهش خطاي انساني در انجام محاسبات و تحويل كالاها تسريع فرآيند صدور فاكتور و محاسبات فروش توانايي اعمال سقف مبلغ براي فاكتور هاي فروش اعمال قوانين براي نحوه تسويه حساب با مشتري (با توجه به اطلاعات گذشته مشتري و قوانين اعمالي از سوي شركت براي ميزان نقد، مبلغ چك، تاريخ چك، مانده حساب و (… صدور انواع گزارشات از سيستم مركزي جهت انجام امور تسويه حساب عاملين فروش پس از پايان روز كاري توانايي گرفتن گزارشات عملكرد ويزيتور (تعدادي- ريالي، زماني و گزارشات تركيبي عملكرد مربوط به ويزيتور) امكان گرفتن گزارشات مقايسه اي و گزارشات متنوع نموداري از عملكرد فروش قابليت دسته بندي مشتريان به گروههاي مختلف توسط خود سيستم

نرم افزار CRM پيشرو

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در جمعه 5 تير 1394ساعت 19:01 توسط آلینداس | تعداد بازديد : 1752 |